wtorek, 22 sierpnia 2017

Disney Book Tag

Ale się zakręciłam na te tagi… Dziś mam dla Was kolejny, tym razem Disney Book Tag, wzięty z bloga Galeria Książek. Zapraszam!


Mała syrenka – bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł
No i kolejny raz na moim blogu lądują Wybrani. Allie traci brata, który znika bez ostrzeżenia, zostaje aresztowana (znowu), trafia do szkoły, gdzie każdy dzieciak posiada własną złotą nielimitowaną kartę kredytową, nie umie odnaleźć się w nowym towarzystwie, jest wściekła na rodziców, że ją tu ściągnęli…  Kurczę, kocham tę serię. A Carter jest kretynem. Sylvain zresztą też.


Kopciuszek – bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę
Z tym pytaniem miałam najwięcej problemu. Po głębszej analizie i długim myśleniu postanowiłam umieścić tutaj Teję z Kochanicy Cesarza Kate Quinn. Teja zaczynała jako niewolnica izraelskiego pochodzenia, potem stała się kochanką gladiatora, później matką, później śpiewaczką u możnego kupca, dalej nałożnicą cesarza Domicjana, następnie przez moment skrytobójczynią, aż w końcu szczęśliwą żoną Ariusza Barbarzyńcy i matką Wercyngetoryksa. Imponujące CV, nie powiem.



Królewna Śnieżka – książka, której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie
Bohaterowie Drużyny Johna Flanagana. Ósemka chłopaków, jeden dorosły facet i jedna dziewczyna. Każdy z kompletnie innych charakterem, innymi cechami, inną osobowością, a mimo to udało im się stworzyć coś wspólnego. Tworzyli zgraną, fajną drużynę, która pokazuje, że niezależnie od tego kim jesteś masz takie same szanse jak każdy inny. 


Śpiąca Królewna – książka, podczas czytania której zasnąłeś
Szczerze mówiąc, nie było takiej książki. Kiedy jakaś zaczyna mnie nudzić, po prostu ją odkładam. Chociaż, muszę przyznać, że podczas czytania Opium w rosole byłam bardzo blisko zaśnięcia. Ugh… Nigdy więcej.


Król Lew – bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym doświadczeniem
Will ze Zwiadowców. Jako małe dziecko stracił rodziców, którzy nie pozostawili mu nawet nazwiska, dzięki czemu cierpiał przez większą część życia. Potem stracił jeszcze ukochaną… Szkoda, bo Allys była moją ulubioną postacią w serii. 



Piękna i Bestia – książka, której się obawiałeś, ale okazało się, że jest wspaniała
Pałac Północy Zafóna. Zraziłam się do tej książki na początku i przez długi czas leżała na mojej półce pokrywając się kurzem. Aż pewnego dnia stwierdziłam, że ,,Dobra, Zuzia, przeczytaj to w końcu! Książę Mgły byś świetny, a to jest ten sam autor, więc o też będzie super!". No i miałam rację, bo Pałac Północy błyskawicznie awansował na listę moich ulubionych książek. 



Alladyn – bohater, którego życzenie się spełniło
Kahlen z Syreny Kiery Cass. Marzyła o wielkiej miłości, ale jako syrena nie miała szans spełnić tego pragnienia. Ale cóż, życie zaskakuje. Dziewczyna poznała Akinlego i mimo tego, że nie mogła mówić, ich uczucie rozwijało się. Ale prawdziwym szokiem było dla mnie zakończenie. Tutaj go nie zdradzę, ale Syrenę naprawdę warto przeczytać!



Mulan – bohater, który udaje kogoś kim nie jest
Ta pani wręcz idealnie pasuje do Mulan, bo tak jak ona trafia do armii, zmuszona ukrywać swoją prawdziwą płeć – Szirina z Córki tatarskiego chana Iny Loretz musi udawać najstarszego syna tatarskiego wodza, jako jeniec trafia do rosyjskiego wojska, wyrusza w wielką podróż z Syberii do Moskwy, cały czas ukrywając swoją prawdziwą tożsamość. Naprawdę polecam!


Toy Story – książka, której bohaterów chciałbyś ożywić
Bohaterowie Harry’ego Pottera. Hermiona. Jest absolutnie najlepszym damskim charakterem w historii książek. I mam wrażenie, że dogadałbym się z nią J



Disney Descendants – ulubiony czarny charaker
Znalezione obrazy dla zapytania bellatrix lestrange gifsHmmm, chyba znowu wracamy do Harry’ego Pottera. Bellatrix Lestrange. Taka trochę sadystyczna wariatka, ale ja ją lubię. Ta scena, w której jest pokazana na okładce Proroka Codziennego w Azkabanie rozwala system. (Tak, to ta obok)

No, więc to by było na tyle. Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz